En marketingplan indeholder en række forskellige elementer: den historie/budskaber, der skal kommunikeres, hvornår, overfor hvem, hvilke medier der skal i spil, hvad kræver det, hvad koster det, hvad er målet med det hele, og hvordan måles effekten.
De fleste virksomheder befinder sig i et konkurrence-tungt marked. Målgrupperne vil holdes orienteret, så de føler sig klædt på til at træffe den rette købsbeslutning.
De virksomheder der ikke får fortalt deres historie tilstrækkeligt og som ikke får ”gjort sig lækre” overfor deres målgruppe overhales hurtigt indenom af konkurrenterne.
Der har aldrig været så mange medier til rådighed, som der er lige nu, og det giver nogle fantastiske muligheder. Men mange virksomheder er i tvivl om:
Jeg stiller de relevante spørgsmål og hjælper dig med at lave den gode marketingplanlægning og medieplanlægning.
Det næste der nu skal ske, er at føre planen ud i livet. Læs hvordan under Eksekvering af marketingplan.
Grow Marketing leverer marketingplanlægning og medieplanlægning til hele landet, herunder til Århus/Østjylland og Jylland/Midtjylland m.v.
Kontakt mig her, for et uforpligtende møde